• Pengedar By Negeri
  • PHYTOCOL ST : Penyelesai Baru Masalah Kolestrol Di Kalangan Rakyat Malaysia

    Mungkin ramai rakyat Malaysia yang tidak mengendahkan tentang perkataan 'kolestrol' ni. Ye lah, benda yang kita tak nampak dengan mata kasar. Dan selagi tak terkena simptom-simptom akibat kolestrol, kita takkan cuba ambil tahu pun.

    'Aku sihat je'
    'Aku boleh je bangun dan pergi kerja macam biasa'

    Mungkin inilah kata-kata mereka yang bersifat 'ignorance' pada kesihatan diri sendiri. Sedangkan diri sendiri sangat gemar mengambil nasi lemak dan teh tarik untuk sarapan, makan pula nasi beriyani dengan kari daging untuk tengahari, malam pula dengan hidangan tomyam seafood.

    Sedap memanglah sedap, dan tanpa disedari makanan sedap ini adalah punca bermulanya kesengsaraan di kemudian hari.

    APA ITU KOLESTROL?
    Kolesterol, bersifat lembut dan berminyak, tidak berbau. Hadir pada setiap bahagian badan, terutamanya di dalam otak (dengan membentuk 11% dari berat keringnya), sistem saraf, kulit, hati, usus, limpa dan hormon sex. Jadi, manusia memerlukannya di dalam proses biologi. Cuma tak boleh pada jumlah yang terlalu banyak. Menjadi lumrah, setiap unsur pada makanan perlu ada had pengambilannya.

    Di dalam badan manusia sendiri, kolesterol dihasilkan oleh hati di antara 800 hingga 1000 mg sehari. Pengambilan dari makanan dikatakan sangat kecil pengaruhnya terhadap peningkatan kepekatan kolesterol badan. Namun, mengikut apa yang disarankan oleh pakar kesihatan Amerika, pengambilan harian perlu dihadkan kepada 300 mg sahaja.
    Kredit : InfoKesihatan.

    Jom lihat 'rupa' kolestrol. Salur darah sebelah kiri adalah salur darah yang normal. Manakala yang sebelah kanan adalah salur darah yang sudah mula tersumbat dengan kolestrol.

    Gambarajah bagaimana kolestrol boleh akibatkan salur darah menjadi sempat dan tersumbat.

    Darah tak dapat mengalir dengan lancar dalam saluran darah yang sempit. Dan ini akan menyebabkan pelbagai komplikasi kepada kesihatan kita.
    Tahukan anda apakah kesan-kesan penyumbatan salur darah dengan kolestrol ini?

    Anda mungkin akan diserang dan sangat berisiko tinggi untuk penyakit;
    -Jantung
    -Serangan angin ahmar
    -Penyakit hati
    -Tekanan darah tinggi
    -Ketidaksuburan

    Jom saya nak share sedikit info tentang produk yang bernama Phytocol ST. Dicipta khas untuk membantu mengatasi masalah dan risiko kesihatan seperti yang saya dh cerita di atas tadi.

    Phytocol St adalah formula proprieteri yang membekalkan 2,000mg Fitosterol setiap hari.

    Keistimewaan Shaklee

    # Rumusan mantap dari beberapa jenis fitosterol
    # Membekalkan 2,000mg fitosterol tumbuhan setiap hari
    # Menepati 100% keperluan harian fitosterol uang disyirkan oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH)
    # Tiada tambahan pengawet, pewarna, perisa atau pemanis.

    PILIHAN DI TANGAN ANDA! 

    Jom order Phytocol ST, KLIK DI SINI

    Tahukah anda, untuk mendapatkan 2000 Fitosterol, inilah jumlah makanan yang anda perlu ambil setiap hari.
    Anda mampu??


    Simple dan sempoi sangat dengan Phytochol ST, kerana anda hanya perlu ambil 4 bji sahaja untuk mendapatkan keperluan 2000mg sehari.


    SOALAN LAZIM TENTANG PHYOTOCOL ST.

    1) Apakah itu Phytocol ST Shaklee?
    Ia adalah formula proprietari yang membekalkan 2000mg fitosterol setiap hari

    2) Apa itu fitosterol?
    Fitosterol (dirujuk sebagai sterol dan stanol tumbuhan) di temui dala membran sel tumbuh-tumbuhan. Ia juga boleh ditemu dalam kuantiti yang kecil dalam pelbagai tumbuh-tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin. Dianggarkan 200-400mg sterol tumbuhan dan lebih kurang 50mg stanol tumbuhan kita makan setiap hari.

    3) Bagaimana tablet ini dapat membantu kesihatan saya?
    Institut Kesihatan Kebangsaan Amerika (NIH) mengesyorkan pengambilan 2000mg fitosterol, bersama sama diet rendah lemak tepu dan rendah kolestrol disamping tinggi serat larut, bersenam dan menurunkan berat badan.

    4) Bilakah masa yang sesuai untuk saya mengambil Phytocol ST?
    Untuk hasil yang terbaik, ambil produk seperti yang disyorkan : 2 tablet 2 kali sehari dengan makanan

    5) Bolehkan saya mengambil Phytocol ST dengan Omega Guard pada masa yang sama?
    YA. Tiada sebab kenapa anda tidak boleh mengambil kedua-dua produk ini demi menjaga kesihatan anda. Anda juga boleh mengambil CoqHealth yang boleh mengoptimumkan manfaat Phytocol ST.

    6) Adakah produk ini hanya sesuai untuk mereka yang mempunyai paras kolestrol yang tinggi sahaja?
    Phytocol ST dapat membantu mengawal paras kolestrol dalam tubuh. Oleh itu ia disarankan kepada sesiapa sahaja yang ingin menjaga kesihatan mereka.

    7) Adakah Phytocol ST bebas gluten?
    YA.
    Jadi, jika anda sudah faham bagaimana Phytocol ST membantu menjaga kesihatan anda, jangan tunggu lagi. Dapatkan dan segera amalkan Phytocol ST dan jadilah rakyat Malaysia yang sihat.

    Hubungi kontek info dibawah untuk sebarang pertanyaan tentang Phytocol ST.

    Jangan lupa KLIK SINI jika anda dah buat keputusan untuk hidup sihat tanpa lebihan kolestrol jahat dalam tubuh anda.

    Lydzar Rusman
    Shaklee ID : 859948
    Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
    Facebook
    Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head