Menu Bersahur Berkhasiat Untuk Keluarga

Salam 1 Ramadhan buat semua readers blog SemuaSihatSelalu yang beragama Islam.

Alhamdulillah..diberi peluang dan dipertemukan lagi dengan next Ramadhan. Sesungguhnya kita telah diberikan peluang untuk sama sama bertemu dan berpesta ibadat sepanjang Ramadhan 2014 pula. Dan mari kita berdoa agar Ramadhan kali ini membawa lebih banyak kebaikan dan kemenangan kepada diri sendiri, keluarga dan masyarakat sekeliling.

Macam tahun tahun sebelum ini juga (sejak 2012), Ramadhan saya lebih berseri dan bertenaga dengan  adanya vitamin & suplemen Shaklee. Walaupun berpuasa, amalan rutin mengambil vitamin takkan saya ketepikan.

Ini kerana saya telah merasakan sendiri betapa best dan syoknya berpuasa dengan vitamin. Dan produk yang paling saya gemari ketika Ramadhan adalah Performance & ESP. "DOUBLE GEM" ini benar benar membantu saya kekal bertenaga dan cergas sepanjang hari berpuasa 

Dan pagi ini, saya "Shaklee-kan" juga sahur untuk suami dan anak anak saya yang berumur 5tahun & 7tahun.
Seperti yang anda semua lihat pada gambar, saya sediakan Cinch Shake untuk suami. Mungkin ada yang belum tahu..Cinch Shake Shaklee juga adalah sejenis minuman protein. Begitu juga Mealshake dan ESP.
Kenapa saya pilih minuman berprotein sebagai sahur?

Sesungguhnya pengambilan extra protein bakal membantu perut kita berasa kenyang lebih lama. Dan apabila kita mengambil protein ketika bersahur, maka dapatlah kita mengurangkan pengambilan karbohidrat.
Pengambilan nasi yang banyak tidak membantu anda kenyang lama dan selalunya membuatkan anda murah rasa mengantuk.

Sangat berbeza dengan pengambilan protein terutama sekali Cinch Shake dan ESP. Bukan sahaja dapat membuatkan perut terasa lebih kenyang dan lama, tetapi sangat membantu memberikan tenaga
Sebab itulah semenjak saya kenal dengan protein Shaklee, saya takperlukan sahur yang berat berat sebagaimana kisah Ramadhan saya sebelumnya.

Anda pasti cuba membuat google dan carian lain tentang info Set Ramadhan kan? Yes, saya pasti semua SID lain akan beritahu anda..Set Ramadhan Shaklee memang terbaik.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=76dc611d6ebaafc66cc0879c71b5db5c 


Call to action! Jom hubungi saya 013 3583424 utk info lanjut tentang Set Ramadhan Shaklee..
Atau anda boleh order sendiri Set Ramadhan ini DI SINI