Koleksi Buku Baru : Rahsia Ajaib

Alhamdulillah buku dah sampai.

Buku seterusnya dari koleksi tulisan Tuan Razzi Armansur. Buku sebelum ni bertajuk Jutawan MLM dah beberapa kali saya khatamkan.

Memang best sebab gaya penceritaan yang bersahaja macam baca novel. Tapi novel bukan sebarang novel sebab ianya penuh pengajaran yang boleh diambil dan diaplikasi dalam kehidupan.


Buku Menjejak Rahsia Ajaib Untuk Berjaya ulangcetak khas untuk group Jutawan ini menceritakan kisah seorang lelaki yang dah 15tahun hidup dalam kesempitan dan kemiskinan.

Hijrah beliau ke Kuala Lumpur yang kononnya lubuk harta ternyata cerita sahaja. Dek kerana tak tahan hidup begini beliau mula teringat pada rakan rakan nya yang dah lama hidup senang walaupun hanya tinggal dikampung.

Ini sinopsis je. Saya pun belum khatam lagi. Panggilan mesej mesej di Whatsap dari customer dan anak didik Shaklee lebih kuat untuk dilayan. Hehe.

Insya allah mesti habiskan juga nanti.

Rahsia Cermin Ajaib yang diajar dalam buku ni alhamdulillah memang ada dalam silibus pelajaran kami dalam bisnes Shaklee. Hanya yang betul betul apply akan nampak.kesannya dalam.hidup atau dalam bisnes mereka.

Saya suka baca buku ilmiah macamni.. ia memang dapat boost semangat saya untuk terus hidup dan berjuang dalam bisnes saya.

Anda bagaimana?
Buku apa yang terakhir anda baca sebelum anda baca entry ni. Jom.kongsi dengan saya!

Jadi Ahli Shaklee

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Kota Damansara dan Subang Bestari. COD di kawasan tersebut dan penghantaran secara pos keseluruh Malaysia. 

Untuk info lanjut, sila hubungi saya melalui kontek info kat bawah tu. 

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424