Derita Sakit Sendi Selama 6 Bulan Berakhir, Kini Bebas Bergerak Sampai Puncak Bukit Broga

Ini kisah benar.

Puan Lydzar, selalu mengadu kepada suaminya tangan dan kakinya selalu terasa sakit tapi sukar nak digambarkan bagaimana kesakitannya.

Ia bukan seperti kena pukul, bukan juga rasa seperti terbakar, yang pasti kesakitan itu menyebabkan beliau sangat tidak selesa terutama sekali ketika memandu dan ketika sedang membuat kerja rumah.

Surirumah Tak Buat Kerja Rumah. 

Bayangkan! Duduk rumah tapi mampu buat kerja-kerja yang minima dan beliau gagahkan juga supaya mata suami tak semak memandang. Dan kerja yang paling beliau surrender adalah melipat baju.

Anda semua tentu faham, kerja melipat baju agak renyah dan mengambil masa. Lagi-lagi jika 'tercuti' lipat baju, terus jadi gunung baju-baju itu tadi.

Rimas, stress, bosan melihat timbunan kain, tapi bila nak lipat, beliau terpaksa berdepan dengan kesakitan pada sendi-sendi tangannya. Jadi, beliau hanya buat yang termampu dan gunung-gunung baju tidak pernah tertarah dengan baik.

Pasrah.

Klik butang 'PLAY' sekarang ya.

 

Set Kesihatan Sendi Penyelesai Masalah.

Alhamdulillah, setelah diperkenalkan dengan Set Kesihatan Sendi oleh seorang rakan, hanya dalam masa beberapa bulan selepas itu, beliau mula merasakan kesan hebatnya.

Sakit-sakit sendi yang dialaminya semakin hilang. Dah rasa selesa otot dan sendi kaki masa bawa kereta, dah boleh lipat segunung kain dan sebagainya.

Jom lihat sebentar apakah yang ada dalam Set Kesihatan Sendi ini.

Saya kongsikan album tentang Set ini
Dan akhir sekali, ternyata beliau mampu bergerak bebas termasuk berhiking bersama suaminya.
Bayangkan jika masih sakit-sakit sendi, mungkinkan beliau dapat temankan suaminya buat aktiviti outdoor?


Sakit Sendi Dan Ibu Ayah Kita.

Saya yakin, anda yang membaca entry ini mempunyai ibu dan ayah yang semakin menginjak usianya. Jika Puan Lydzar yang muda ni pun boleh terkena sakit sendi, apatah lagi ibu ayah kita yang otot-otot sendi mereka seiring usia.

Tentu mereka pernah merungut, sukar nak berjalan jauh, sukar nak solat sunat sebab sakit-sakit lutut, sukar nak dapatkan tidur yang lena dan sebagainya. Ia adalah tanda penuaan. Namun, tidak terlambat untuk berikan mereka rasa selesa dan kesihatan yang baik.

Dan saya nasihatkan, jangan ambil masa terlalu lama untuk anda membuat keputusan membelikan mereka Set Kesihatan Sendi ini. Bayangkan hanya selepas seminggu mereka mulakan set sendi ini, mereka telefon anda beritahu mereka dah boleh buat lebih banyak solat sunat di masjid dengan nada yang sangat gembira.

Ibu bapa bahagia, anak-anak juga pasti lega. kan?



Post by Kedai Triple-S.

Hubungi saya untuk konsultasi percuma tentang Set Kesihatan Sendi ini.
Kongsikan artikel ini jika ianya bermanfaat. :)

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424