Promosi Julai : Pilih Vivix Sebagai Superfruit Anda Dan Hidup Tenang Tanpa Stress Dengan BComplex

1 Julai, seawall 12malam lagi kami dah boleh check produk yang menjadi pilihan Shaklee sebagai produk promosi.

Sehingga hari ini, pihak Shaklee tanpa gagal membantu para penggunanya berjimat dan mendapatkan lebih nilai melalui promosi yang diadakan.

Dan bulan ini, penggemar tonik awet muda Vivix boleh senyum lebar. Begitu juga penggemar Bcomplex dan taklupa ibu ayah yang dah seronok sangat tengok perkembangan dari segi kesihatan anak anak mereka apabila mula mengambil Vitalea For Children.

 
 
Vivix , suplemen 'super' yang telah membantu terlalu ramai pesakit-pesakit 'berat' seperti kencing manis, darah tinggi, dan strok untuk mendapatkan bacaan yang normal serta memberikan pesakit-pesakit ini tenaga.
 
Produk premium yang dibuat daripada gabungan pelbagai ramuan botani seperti Polygonum Cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol.
 
 
Manfaat Polifenol;
 
Beberapa polifenol penting seperti flavonoid, resveratrol, dan isoflavon diketahui memiliki sifat antioksidan. Adanya antioksidan diyakini berkhasiat untuk meningkatkan kemampuan anti-inflamasi dan kekebalan tubuh.
 
Selain itu, Vivix yang dikenali sebagai tonik awet muda ini ternyata terbukti membantu peminumnya nampak lebih muda. Lihat sahaja gambar wanita di dalam gambar diatas. Nampak macam 20an kan umurnya :)
 
Malah telah ramai yang berpuashati apabila orang kesayangan mereka yang dipercayai 'pembunuh senyap' telah berjaya meninggalkan rokok. Buktinya jelas dan berkesan.
 
 
Anda boleh membeli Vivix yang bernilai RM475 ini dengan harga yang lebih menjimatkan apabila anda mendaftar keahlian Shaklee.
 
Tahukan anda : dengan pembelian 2 botol Vivix, anda sudah pun layak menjadi ahli Shaklee, PERCUMA pulak tu.
 
BComplex : tablet berwarna kuning ini seringkali dituduh sebagai penyebab kepada meningkatnya selera makan seseorang. Salah tu!
 
Selera makan naik bukan sebab Bcomplex, tapi sebenarnya tuan empunya tubuh salah faham. Bcomplex membantu tubuh mengenalpasti bahawa ia kekurangan zat-zat tertentu di dalam badan dan kadangkala ia adalah [etanda tubuh kekurangan air. Jadi apabila perut terasa lapar, sepatutnya kita minum air ter;ebih dahulu. Jika masih lapar, baru lah ambil makanan.
 
Secara umumnya,  manfaat vitamin B Complex termasuklah :
  • menggalakkan penghasilan tenaga, 
  • mengekalkan kesihatan kulit dan otot
  • menguatkan sistem pertahanan badan dan saraf. 
 
BComplex termasuk dalam Set Migrain, Set Energy Booster, Set Kecantikan Kulit, Set Menyusu, Set Kehamilan dan Set Berpantang. Ianya sebenarnya patut diambil oleh semua lelaki dan wanita.
 
Dan yang terakhir sekali adalah Vitalea For Children. Vitamin untuk kanak-kanak ini adalah item promosi sejak ia kembali ke pasaran Malaysia.
 
Berperisa anggur, mudah dikunyah ia adalah pilihan bijak ibubapa yang mahu berikan nutrisi asas untuk anak anak mereka.
 
 
 
Jangan Lupa Terus Sign Up Sebagai Member Shaklee.
 
Jika anda yang masih belum menjadi ahli teruja nak cuba mana-mana vitamin diatas, pastikan anda mendaftar keahlian terus ya, Sebab program YES kami masih berlangsung lagi.
 
Mana mana pembelian produk Shaklee ketika mendaftar akan melayakkan anda mendapat sebotol Vitalea secara percuma. Jangan lepaskan peluang ini ok,
 
Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424