• Pengedar By Negeri
  • Cara Berhenti Merokok Segera Jika Tak Mahu Isteri Jijik Dengan Bau Suami Hingga Pincang Rumahtangga

    Saya pernah dengar seorang kawan perempuan saya merungut;

    ' Aku rimas betul lah nak balik rumah sekarang ni. Loya tau dengan bau busuk dekat rumah tu'

    Saya hairan, lalu minta dia teruskan bercerita tentang masalahnya. Bukanlah nak busybody sangat, tapi kalau dah tahap stress macam tu, saya pun tak lalu nak tengok muka muncung dia setiap petang.

    'Aku rasa geli, jijik, dengan suami aku sekarang. Bau badan dia, bau mulut dia, bau rumah kami, semua dah busuk sekarang. Sebab dia merokok sampai 2-3kotak rokok sehari. Aku dah suruh merokok kat luar rumah, tapi dia selalu tak dengar. Suka hati dia je hembus henbus senang hati dalam rumah. Tak pikir langsung aku dengan anak-anak yang lemas dalam asap rokok dia tu.

    Dah la belanja dapur pun selalu short sebab nak beli rokok dia tu. Bengangnyaa!'

    Cara Berhenti Merokok Segera

    Itu dia hamburan perasaan yang dia lepaskan pada saya hari tu. Yang paling saya tak sangka, kata kata dia ini.

    'Aku rasa macam nak lari dari rumah, aku tak tahan. Aku rasa macam nak minta cerai je! Tapi aku kena sabar banyak lagi, aku kena cari cara, cara dia berhenti merokok segera. Kau rasa ada tak?'

    Terkejut besar saya, hanya sebab rokok boleh buat pincang rumahtangga macamni. Lagipun dia dah tak larat nak membebel dekat suaminya yang dah terlalu ketagih dengan rokok.

    BUSUK ROKOK GANGGU EMOSI ISTERI

    Siapalah yang tak tahu keburukan merokok, ye tak? Si perokok tegar pun tahu rokok bakal menyebabkan paru-paru mereka hitam dan busuk, malah lebih menakutkan rokok boleh jadi punca utama kematian mereka nanti. Tapi oleh kerana dah ketagih, semua itu tak dipeduli lagi. 
    Tapi berbeza dengan isteri, yang selalunya tahu sangat keburukan asap rokok pada diri dan anak-anak mereka, tentulah sangat risau.

    Isteri dan anak-anak, mereka terpakda jadi perokok sekunder, terpaksa pulak derita dan mungkin mati atas sebab yang sama dengan si perokok tadi. Busuknya bau rokok yang ada pada mulut suami lebih busuk dari bau asap kilang lebih teruk dari bau longkang. Nak bersama pun tak lalu sebab bau busuk langsung tak membangkitkan keinginan.

    Kesiannya kawan saya tadi. Rasa sayang mula hilang, rasa kasih mula pudar pada suami yang tak reti jaga kesihatan.

    JOM BUAT KIRA-KIRA

    Memang agak pening kepala kan, bila tengok belanja rokok siperokok tegar ini. Patutlah kawan saya stress sangat. Kalau duit tu dikumpul-kumpul, dah boleh buat jadi belanja trip percutian keluarga ke Krabi dah ni.

    Harga Rokok  3 Kotak (Sehari) Seminggu  Sebulan  Setahun


    RM13 RM39 RM91 RM364 RM4368


    Ada ke patut, suami kawan saya ni belanja RM4368 hanya untuk beli pelbagai jenis racun ni. Memang konpem tempah MAUT, kan? Lagi sekali, kalau duit tu dikumpul-kumpul, dah boleh buat jadi belanja trip percutian keluarga ke Krabi dah ni.

    CARA BERHENTI MEROKOK SEGERA.

    Saya pernah terlihat satu video tentang seorang lelaki, beliau berkongsi salah satu cara berhenti merokok segera. Saya nak kongsi juga dengan anda ye. Tengok video ni;


    Kawan saya tadi gembira sangat bila tengok video ni.
    'Betul ek liza, rokok tu jadi tak sedap, kelat kat tekak brother ni? Senang ek dia berhenti smoking? Ya Allah, Best nya Liza. Aku kena carik benda ni, suap kat hasben aku tiap hari'

    'Mahal pun tak ape lah, aku nak cuba. Sebab rokok tu lagi mahal harga dia.. '

    Alhamdulillah, nampak sangat betapa dia nak sangat suami dia berhenti merokok. Sampai tak sabar-sabar nak beli Vivix untuk suami dia.

    Ini adalah testimoni lelaki di dalam video diatas, luahan beliau di Facebook.

    Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix
    kredit : vitaminibu.com
    -----------------------------------------------------------------------

    VIVIX sebagai cara alternatif. Bukan hanya lelaki yang berjaya berhenti merokok dengan bantuan Vivix, tapi ketagihan rokok seorang ibu ini turut dapat dibantu. Betapa gembiranya si anak. Rupanya bukan hanya lelaki yang ada masalah ketagihan rokok, kan?


    APAKAH ITU VIVIX?

    Baca FAQ Vivix Di SINI

    Vivix, cecair pekat berasaskan anggur Muskadin dan pelbagai bahan lain yang sangat powerful untuk bertindak sebagai ANTIOKSIDA dalam tubuh kita. Cairan 'ajaib' ini ternyata mampu membantu pelbagai masalah kesihatan kerana ia bertindak dari paras DNA dengan cara ;

    1) Pertahankan sel dari serangan radikal bebas
    2) Memberi tenaga kepada sel
    3) Memperbaiki sel yang rosak
    4) Meningkatkan prestasi sel

    Manfaat kesihatan yang Vivix sediakan
    Melalui pelbagai testimoni dan pengalaman, Vivix ternyata telah membantu ramai isteri hidup gembira apabila suami mereka mula meninggalkan rokok malah ada yang terus berhenti merokok. Rumah bersih dan wangi bebas asap rokok. Kesihatan isteri dan anak-anak sendiri terjamin apabila suami tidak lagi 'mengundang' penyakit masuk ke rumah mereka.

    Saya juga doakan agar suami kawan saya tadi, berjaya berhenti melalui pengambilan Vivix. Saya pun dah pesan dekat dia, suapkan 1 sudu Vivix setiap pagi. Bukan sahaja sebagai cara berhenti merokok segera tetapi juga sebagai cara mengembalikan kehangatan cinta mereka berdua. Tak nak lah gaduh gaduh lagi sebab rokok, kan?

    Suka tengok Aaron Aziz dengan isteri, bahagia je
    Kalau anda juga ada masalah macam kawan saya ni, sampai buntu dah pikirkan jalan penyelesaiannya, mari sini kita chat-chat melalui Whatsapp. Saya memang ada banyak lagi tips lain nak bagi, tapi bukan dalam entry ini lah.

    So jangan tunggu lagi. Saya serius nak bantu anda ni..

    ORDER VIVIX UNTUK BERHENTI MEROKOK SEKARANG



    ---------------------------------------------------------
    Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Kota Damansara dan Subang Bestari. COD di kawasan tersebut dan penghantaran secara pos keseluruh Malaysia.

    Untuk info lanjut, sila hubungi saya melalui kontek info kat bawah tu.



    Lydzar Rusman
    Shaklee ID : 859948
    Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
    Facebook
    Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head