Healing Crisis Petanda Baik, Teruskan Makan Vitamin

Pak Hasan saya kenal di Shaklee HQ. Beliau datang ke Shaklee bersama anaknya. Saya sempat consult Pakcik Hasan (PH) berkenaan sakitnya. Salah satunya ialah masalah gout dan kolestrol.

penawar gout dengan vivix

Selepas sesi konsultasi, beliau pun isi borang order dan  beli 3 botol Vivix untuk pelbagai masalah kesihatannya tu.

Baru baru ini Pakcik Hasan call saya,  beliau tanya kenapa dia rasa makin tak sihat lepas consume Vivix.

Pakcik Hasan kata, pergelangan tangannya macam membengkak dan rasa sakit.
Seperti yang dah pun beliau bagitahu tempohari ..beliau ada gout juga. Dan sebenarnya rasa sakit yg PakcikHasan alami selepas consume Vivix adalah proses pemulihan akibat tindakan Vivix pada sel sel tubuh beliau.

Proses pemulihan dan proses menyingkir toksin dari tubuh mungkin buat PakcikHasa  rasa sedikit tidak selesa.

Saya dengar semua luahan Pakcil Hasan. Saya yakinkan beliau supaya teruskan dan sabar, yakin dan minum air secukupnya, jaga pemakanan dan teruskanlah saja dose Vivix mcm biasa kerana Healing Crisis bersifat sementara.
Bila Healing Crisis dah tamat.. insya allah badan akan rasa lebih sihat.

Setakat ini memang tak dinafikan Vivix adalah produk terbaik untuk atasi masalah gout.
Pastikan anda yg baca post saya ni bagitahu jika ada ahli keluarga uols yg ada gout tu ya. Kesian dorang kalau tak dibantu

Terbaru, Pakcik Hasan bagitau saya yang pada minggu ke5 beliau konsisten makan Vivix, kesakitan dan healing crisis beliau sudah berakhir. ALHAMDULILLAH


Jangan berhenti makan vitamin anda. Teruskan ambil secara konsisten. Banyakkan minum air masak. Beri peluang kepada nutrisi dari vitamin membantu pemulihan sel yang telah rosak.

Jika anda juga ada masalah asid urik tinggi, kolestrol tinggi, bacaan gula yang tinggi Vivix lah yang sangat sesuai untuk anda consume sebagai usaha sihat.

Beli Vivix dan dapatkan keahlian PERCUMA.
Hubungi saya supaya saya dapat consult anda ya.  Untuk anda yang ada di kawasan Shah Alam, kita boleh jumpa face to face untuk sesi konsultasi.

Sahabat Sihat Anda
Lydzar Rusman
013 3583424
Pengedar Shaklee Shah Alam