Berpantang Cara Moden Dengan Set Berpantang Semulajadi Ini.


Mesti anda nak tahu apakah RAHSIA nya ramai wanita lepas bersalin cepat sihat, cepat sembuh malah kelihatan tak seperti orang dalam berpantang pun. Memang ada caranya. Jom luangkan masa 5minit sahaja untuk membaca di sini.

Gembiranya menyambut nyawa baru, bayi comel ke dalam keluarga, namun ketika ini bermulah episod TERPENTING bagi si ibu untuk memulihkan dan cabaran mengembalikan bentuk sosok tubuh asal mereka.

Namun hakikatnya, ia tak semudah yang digambarkan. Ramai ibu mengeluh kerana pelbagai kesukaran ini;


Alhamdulillah, anda sudah pun landing di entry paling tepat yang bakal merungkai semua persoalan anda tentang Set Berpantang yang patut anda beli ketika dalam pantang nanti.

APAKAH KELEBIHAN SET BERPANTANG SHAKLEE?


  • Set Berpantang yang lengkap 
    Set ini lengkap dari segi pemulihan luka dan tenaga dalaman. Ibu berpantang perlu mendapat cukup tenaga bagi terus menjalankan tanggungjawab menjaga bayi yang baru lahir nanti.

  • Rangkaian suplemen yang hanya menggunakan bahan-bahan dari sumber semulajadiShaklee memang terkenal sejak sekian lama untuk menghasilkan produk-produk bermutu tinggi yang mendapat pengiktirafan dunia dan hanya fokus pada bahan-bahan semulajadi sahaja.

  • Set Berpantang yang sangat mudah diamalkanTerdiri daripada vitamin-vitamin dalam bentuk tablet yang sangat mudah ditelan. Jadual pengambilan disusun dengan baik untuk memudahkan anda makan tanpa tertinggal-tinggal.
Saya dah pernah cerita experience saya sendiri dengan Set Berpantang di sini. 
Saya memilih Set Berpantang Shaklee kerana tak mahu berpantang dengan jamu selepas bersalin.

APA YANG ADA DI DALAM SET BERPANTANG SHAKLEE?






Vitalea : Vitamin C : BComplex : Zinc Complex :

Sememangnya 3 vitamin asas iaitu Vitalea, Vitamin C dan BComplex adalah vitamin paling asas yang akan saya cadangkan pada sesiapa yang mahu mencuba vitamin dari Kedai Triple-S.

Gabungan 3 vitamin ini dinamaan sebagai Set Optimum. Ini kerana gabungan ketiga-tiga vitamin akan menjadikan badan si pengamal lebih sihat dan segar. Ia juga dapat mengatasi masalah keletihan, moody, dan mudah stress.

Di dalam Set Berpantang, tambahan Zinc Complex dalam set ini adalah bertujuan utk mempercepat pemulihan luka. Badan manusia mempunyai beberapa enzim yang bergantung pada zink, yang menggalakkan sintesis kolagen yang seterusnya membantu dalam penyembuhan luka.

Wanita yang sedang berpantang juga berkemungkinan tinggi utk mengalami keletihan. Letih melayan ragam bayi yang baru mengenal dunia. Maka dengan pengambilan zinc masalah keletihan ini dapat diatasi. 

Bagi mereka yang mahu mencuba alternatif kepada jamu, saya sangat galakkan anda mencuba Set Berpantang Shaklee ini ketika berpantang. Tiada restriction bila hendak mula makan Set Berpantang, kerana ia boleh dimakan sebaik sahaja selepas proses kelahiran.

Tak perlu risau jika anak kena jaundis. Ia tidak memberi efek kepada peningkatan bacaan jaundis anak anda seperti jamu. Malah ianya sangat elok utk pemulihan luka episotomi dan juga luka ceaserian.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak perlu ragu-ragu, ini adalah testimoni yang saya dapatkan dari group exclusive customer kami, Puan Murni Fairouz.



Sebagai penghargaan bagi anda yang mahu menjadi pelanggan bagi Set Berpantang Shaklee ini, saya akan memberikan anda beberapa bonus seperti berikut.

  • Panduan makan vitamin lengkap melalui poster di Whatsapp
  • Sesi konsultasi berterusan berkaitan Set Berpantang dan produk lain yang dibeli dari pihak kami
  • Jemputan masuk ke group exclusive tertutup bagi pelanggan kami
  • Penerangan lengkap tentang cara mendaftar keahlian Shaklee dan mendapatkan harga Set Berpantang ini pada harga yang lebih murah.
PS : Memang kebanyakan wanita mengimpikan tubuh mereka kembali ke bentuk asal sebelum mengandung, dan ianya TIDAK MUSTAHIL apabila anda amalkan Set Berpantang Shaklee sambil menyusukan anak anda.

PS1 : Segera buat tempahan Set Berpantang Shaklee ini kerana mungkin pada bila-bila masa sahaja anda akan dimasukkan ke hospital untuk bersalin. Boleh lah terus ambil vitamin dari Set Berpantang ini sebaik sahaja anda ditempatkan di wad bersalin nanti

PS2 : Pelaburan yang tidak sampai RM300 ini sangat berbaloi untuk tubuh anda, tubuh anak anda dan kesihatan anda berdua. Lagipun 1 set ini boleh juga terus digunakan ketika anda habis berpantang dan dalam tempoh penyusuan. 4 bulan lamanya. Jangan lepaskan peluang keemasan ini.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.

  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head

1 comment: