Khasiat Omega Guard untuk kanak-kanak obes dan ADHD

Kanak-kanak montel memang comel dilihat.

Tapi kalau dh semakin membesar, dan dia masih lagi montel atau lebih sesuai dipanggil obes, sesuatu perlu dilakukan oleh ibubapanya.

Punca kanak-kanak montel, bergantung kepada genetik kedua ibubapanya juga. Tapi jika dh tahap obes, ia berpunca dari pemakanannya. 



Omega Guard untuk ADHD

Obesiti akan meningkatkan risiko ADHD (Defisit Hyperactivity Disorder). Berpunca dari pengambilan gula berlebihan, kanak-kanak ini akan mengalami masalah hiperaktif, kurangnya perhatian atau konsentrasi dan kecenderungan perilaku impulsif.  Dan kebiasaannya mereka juga menghadapi masalah dalam pembelajaran.

Kasihan kanak-kanak ni. Biasanya kanak-kanak obes suka makan. Bila tak dapat makan, mereka akan bersifat perengus dan mudah marah. Bila dh marah, macam mana nk fokus belajar kan?
Tiada bukti yang menunjukkan jenis diet yang mampu mengatasi masalah ADHD, tapi sekurang-kurangnya beberapa pengkaji menyarankan asid lemak omega 3 mampu membantu kanak-kanak yang cenderung dgn pengambilan 'diet tinggi lemak' ini untuk mengatasi masalah tersebut.

Dan dengan sebab inilah, saya sangat menyarankan para ibu bapa untuk memberikan Omega Guard. Suplemen minyak ikan yang kaya dengan DHA, EPA, ALA ~komponen asid lemak omega3 yang kanak-kanak perlukan untuk perkembagan otak mereka. Sepertimana Omega Guard mampu membantu pengurusan berat badan orang dewasa, ia juga mampu melakukan fungsi yang sama untuk kanak-kanak.


Khasiat Omega Guard
Baca bagaimana Omega Guard bantu mengurangkan berat badan.  
Walaubagaimanapun, dose untuk kanak-kanak adalah berbeza berbanding dewasa. 

Hubungi saya untuk maklumat lanjut tentang cara pengambilan Omega Guard bagi kanak-kanak ok. Jangan lupa, grab terus promos Omega Guard yang bakal berakhir dalam masa beberapa hari saja lagi ni.


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5
 

  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head