Stok ESP khas untuk ESP Lovers

  Sukanya tengok barisan canister ESP ni!!
Energising Soy Protein
Saya memang sediakan ready stock ESP di rumah, sebab saya tahu bila-bila masa sahaja para ESP LOVER akan hubungi saya once stock dirumah/opis habis.
So once mereka order, saya boleh terus pos. Saya pun tak suka perasaan 'sehari tanpa ESP' dan saya yakin ESP Lover pon begitu.

Bagi yang dh amalkan ESP pasti tahu apakah perasaan itu. Yang belum cuba, jom try hari ini..nak tau apa manfaat ESP yang telah mereka rasakan?

ESP Lover says;
-Kulit kami dah cantik, cerah dan gebu sekarang
-Rambut dan kuku kami tumbuh dengan elok dan sihat
-Berat badan kami terkawal sejak ambil ESP
-Badan pun rasa bertenaga je sepanjang hari
-Dan yang pasti, kami berikan sel tubuh kami 'makanan sebenar' mereka.

ESP owh ESP : Fakta Wajib Tahu

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.

 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head