Tips Awet Muda dengan Vivix

Bila bercakap tentang awet muda, tentu orang akan ingat dan terbayangkan seorang yang telah berusia tapi wajahnya masih kelihatan muda. Betul kan?

Memanglah, siapa yang tak mahu wajah yang kekal kelihatan muda walaupun usia menjengah senja. Tapi mudahkan untuk kelihatan awet muda. Dan adakah hanya dengan kelihatan muda pada wajah menandakan anda awet muda?

Pada saya, awet muda tentulah merangkumi keseluruhan tubuh bukan hanya terpampang pada wajah. Dan faktor paling penting awet muda adalah kesihatan dalaman kita. Bila tubuh sihat dari dalam, kita bebas bergerak dan membuat pelbagai aktiviti harian, peluh keluar dan metabolisme tinggi menyebabkan badan kita sentiasa rasa cergas. Daripada rasa sihat dan rasa bertenaga inilah akan terpamer wajah yang muda dan berseri-seri.
Jadi, awet muda tentunya bermula dari dalam.

Bagaimana mahu kekal AWET MUDA?

-Jaga pemakanan :
Pemakanan adalah faktor penting dalam apa jua aspek kesihatan tubuh kita. Pernah dengar, kita adalah apa yang kita makan? Iya, kalau kita makan makanan yang sihat dan lengkap nutrisinya, maka tubuh kita juga akan rasa sihat dan bertenaga. Kalau kita makan makanan segera yang punya banyak kalori, tubuh kita akan dibebani dengan jumlah kolestrol kemudian hari. Dan senang sangatlah dijangkiti penyakit nanti.
Dan memandangkan kebanyakan makanan masakini telah diproses terlebih dahulu, makan pengambilan suplemen sangatlah digalakkan.
Cadangan terbaik dari saya untuk anda yang mahu kelihatan 25 tahun lebih muda dari usia sebenar ialah VIVIX. Baca tentang manfaat VIVIX.

Vivix anti aging tonic


-Bersenam :
Senama perlu dilakukan supaya otot dan sel kita dapat bekerja secara optimum. Dengan bersenam kita dapat membina kecergasan dan kekuatan tubuh, membantu menjaga kesihatan jantung, mencegah osteoporosis dan barah payudara, sebagai penghilang stress

-Kurangkan stress:
Kerana stress akan membuatkan jantung anda berdegup terlalu laju dan ini tidak baik untuk kesihatan. Orang yang selalu stress juga kelihatan sangat cepat tua! Oh no!

Baca Tips Awet Muda Cara Islam.

Sekadar renungan, awet muda bukan hanya sekadar kelihatan cantik. Tetapi awet muda agar tubuh kita sentiasa mampu untuk beribadat kepada Allah dengan lebih bertenaga.
Jadi janganlah takut untuk melabur dan berusaha untuk terus mendapatkan tubuh yang sihat dan awet muda.

Hubungi saya untuk sebarang konsultasi produk dan order.

Anda berminat nk mencuba VIVIX?
Harga retail VIVIX : RM475 ..Pembelian 2 botol Vivix akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA.! Boleh hubungi saya untuk harga ISTIMEWA sepanjang May ini !
----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 
 
 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head