Testimoni Vitamin Shaklee: Tangan tak rasa sakit dan kebas lagi!

Alhamdulillah, pagi-pagi lagi saya dh ditegur oleh salah seorang customer saya. Dia bagitau yang dia suka sangat bila ada beberapa perubahan positif yg dia dh mula rasakan walaupon baru beberapa hari saja dia mula mengambil vitamin-vitamin tersebut. 
Saya pun turut teruja dengan cerita-cerita dia. Jadi saya kongsikan sedikit kesimpulan yang diceritakan pada saya. Dia malu nk reveal diri, jadi saya hanya buat kesimpulan dalam point saje ye. 
1) lawas dan mudah membuang air tanpa rasa sakit perut atau memulas 
2) sebelum ni tangannya selalu kebas dan sakit bila sejuk. Sekarang dah tak rasa sakit lagi. Malah boleh diangkat tinggi tinggi lagi :)
3) boleh makan semula makanan yg ada ciri-ciri berangin macam kuih yg dibuat dari ubi. Sebelum ni akan rasa sakit perut lepas makan kuih macam ni.
Fokus sebenar  customer saya ni sebenarnya adalah untuk kecantikan kulitJadi saya suggestkan dia dengan set kecantikan ini.--> GLA COMPLEX. VITAMIN C, VITALEA
Saya syorkan dia dengan GLA Complex menggantikan Vitamin E, kerana dalam GLA Complex ada 2 dalam satu untuk kecantikan dan kesihatan wanita. Apa yang 2 in 1 tu?
Dalam GLA Complex ada so-call EPO dan juga Vitamin E..
Fungsinya?
  • Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid
  • Menyokong sistem imun
  • Setiap kapsul Shaklee GLA Complex mengandungi asid-asid lemak utama daripada campuran minyak bunga matahari dan vitamin E, serta Shaklee Guard, iaitu sistem antioksidan semulajadi Shaklee yang eksklusif untuk memastikan keberkesanan penuh dan kesegarannya
  • Vitamin E membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel
Customer sangat happy kerana lain yang dia expect~kerana fokusnya pada kecantikan kulit, tp lebih banyak yang dia dapat :) Insya allah nanti akan nampak kesan positif kepada kulitnya pula dengan pengambilan ketiga-tiga vitamin secara konsisten.
Alhamdulillah, syukur sangat sebab saya dh berjaya memberi rasa gembira pada customer yang saya dh anggap macam kawan baik ni. Semoga dia terus dikurniakan kesihatan yang baik dengan mengamalkan vitamin Shaklee
 ----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.

  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head